Wednesday, November 20, 2013

Raseduse kulg :)

Nagu näha, siis unustasingi vahepeal täitsa ära, et mul blogi olemas on :))

Nüüd on juba aeg nii kaugel, et meie väikesest täpikesest on saanud peaaegu 6kuune väike juntsu :)
Viimase postituse järjeks:
Rasedus kulges rahulikult edasi ja maikuu lähenedes hakkas närv kasvama. Vahepeal sai oma hirmudest isegi NaisteLehte kirjutatud (oli vist sellise pealkirjaga ajakiri :P ). Foorumis oli üleskutse, et kirjutage oma hirmudest sünnituse ees. Pigem oli see vist nii, et emalt tütrele ülekantud sünnitushirmud vms. No igatahes kirjutasin ma sinna ka loo ja see sai täiesti avalikustatud.
Tähtaegu oli pandud päris erinevalt. Esimene tähtaeg oli 8.mai (äia sünnipäev), aga no loomulikult mitte kui midagi. Teine tähtaeg oli pandud 14mai (vanema tütre sünnipäev) ja no ka ei toimunud mitte kui midagi. Siis oli tähtaegu veel 25.05 ja 27.05 (mehe sünnipäev) ja kõige viimane tähtaeg oli pandud 01.06.2013. Kui see 27.05 kätte jõudis, siis ei olnud mul küll mitte mingit muud tunnet, kui et ma lihtsalt lähen lõhki. Hommikul ärgates olin ma lihtsalt niiiiiiiiiiiiiii paistes ja tunne oli selline, et kohe käib pauk.
Need olid minu jalad! :O

Järge saab lugeda mu sünnitusloost :)

No comments:

Post a Comment